Terméktámogatás

Ha műszaki támogatással kapcsolatos vagy technikai kérései merülnének fel a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal esetleg azok beállításával, vagy használatával kapcsolatosan, kérjük jelezze azt elérhetőségeinken, kollégáink a lehető legrövidebb időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.

Cégünk több mint 10 éves fennállása óta folyamatosan törekszik Ügyfelei magas színvonalú kiszolgálására ezért bevezettük a 7×24 órás support rendszerünket, melynek keretében közvetlenül nyújtunk műszaki támogatást.

Munkaidőn túl ügyeleti telefonszámunkon az ügyeletes munkatársunk  jelentkezik.

Lépjen kapcsolatba velünk online ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül
vagy a 0630/392-8222 telefonszámon!

Távoli Segítség (Quick Support)

Távsegítség szolgáltatásunk segítségével az esetleges hibákat gyorsabban, és hatékonyabban tudjuk elhárítani az Ön számítógépén!
A szolgáltatást hétköznap 9-16 óráig igényelheti. Ehhez nem kell mást tennie, mint letölteni az alábbi alkalmazást, és futtatni a számítógépén (telepítést nem igényel). A program működéséhez folyamatos internet kapcsolat szükséges!

Támogatási szerződéssel rendelkező Ügyfeleink részére a szolgáltatás díja: díjmentes

Diktálja be telefonon, vagy küldje el a kapott Azonosító számot munkatársunknak, aki ezután rá tud csatlakozni a számítógépére, és elvégzi a javítást. A folyamatot végig nyomon követheti, valamint a “Chat” ablak segítségével bármikor kommunikálhat kollégánkkal a művelet közben.

Amennyiben a távsegítség feltételei nem adottak, természetesen a helyszínen is számíthat ránk.

 

Hibabejelentéseihez, használja a support@rencal.hu e-mail címet. Feladott bejelentése automatikusan az elektronikus hibajegykezelő rendszerünkbe kerül, ahol folyamatosan nyomon követheti állapotát. A bejelentett hibákról a Bejelentő egy e-mail értesítést kap.