Szerverüzemeltetés

Sokéves tapasztalattal rendelkezünk szerverek üzemeltetése terén. Az általunk üzemeltetett szerverek jelentős része speciálisan kialakított egyedi kiszolgáló rendszerek. Szervereink nagyobb hányada szolgáltató partnerünknél kialakított szervertermben van elhelyezve, de üzemeltetünk ügyfeleink telephelyén is.

Jelenleg közel 30 szerver üzemeltetését és további 10 szerver hostolását látjuk el.
Fontosnak tartjuk, hogy az elhelyezés módja az adat- és a működési biztonságát tekintve elsőbbséget élvezzen, ennek érdekében ügyfeleinknél is részt vállaltunk a szerverszobák kialakításában.

Ha szeretné megbízhatóan és biztonságosan üzemeltetni magas rendelkezésre állást igénylő szervereit válassza csapatunkat!
Magas rendelkezésre állást (>99,9%) biztosítunk ügyfeleinknek a hét minden napján napi 24 órában!

Jelenleg az alábbi rendszerek üzemeltetését végezzük: Linux/Unix, Microsoft, OSX

Ha szeretne többet megtudni szolgáltatásunkról, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal további információkért.

Milyen területen számíthat szakértelmünkre?

→ Linux és Windows szerverek távfelügyelete, telepítése és üzemeltetése
→ Adatbázis szerverek távfelügyelete és üzemeltetése
→ Webszerverek távfelügyelete és üzemeltetése
→ Levelező szerverek távfelügyelete és üzemeltetése
→ Oracle, MySQL, PostgreSQL adatbázisok optimalizálása és finomhangolása
→ Mentés és helyreállítás tervezése és kivitelezése
→ Clusterezés, terheléselosztás
→ Folyamatos és proaktív monitoring
→ Riasztások e-mailben és SMS-ben
→ Havi jelentések, rendelkezésre állási és változáskezelési riportok

Az általunk üzemeltetett szerverek esetén fontosnak tartjuk, hogy minden szerver státuszáról folyamatosan kapjunk információt, ezért az üzemeltetés első lépéseként a szervert és a futó alkalmazásokat minden esetben  egy monitoring rendszerbe kapcsoljuk be, amely minden hibáról, változásról értesíti üzemeltető szakembereinket, akik ezáltal azonnal meg tudják kezdeni a hibaelhárítást.
Az esetek többségében a felhasználók előtt értesülünk a hibákról, és még a hibabejelentés előtt javítani tudjuk azokat a proaktív hibafigyelésnek köszönhetően ezáltal megelőzzük a szolgáltatáskieséseket.

Az üzleti igényeknek megfelelő, megbízható informatikai háttér biztosításához átgondolt folyamatokra is szükség van. Az általunk alkalmazott üzemeltetési módszertan bevált gyakorlatokon alapul, a szolgáltatás teljes folyamata ellenőrzött keretek közt zajlik, ügyfeleink számára átlátható formában.